Uppdatering

Här sitter jag hemma i morgonrock och äter middag som består av ljummen sparrissoppa, YUMMY! Nä men jag ska sluta vara ironisk för den ääär faktiskt god, lite tråkigt att inte käka nån macka till bara. Så här kommer det vara i 4 veckor för mig, bara så ni vet! Alkohol kommer inte bli mycket ikväll, men what the hell NÅGON någorlunda nykter kväll måste man väl ha. Eller ja i 4 veckor. Som ni kanske har förstått så har jag börjat värsta dieten som ska vara i 4 veckor. New York here I come. Aja, jag har iaf laddat upp med cigg! Ni hittar mig på takterassen på Push ikväll, antagligen frysandes röven av sig. (Jag sov med raggsockor på igår, jag säger ju att jag är frusen av mig!)

Ha en bra kväll allihopa! Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0