Min helg

Fan vad är det med mig, jag har ont i huvudet och är allmänt opepp. Har fixat och trixat med min mobil och har nu världens bästa ringsignal. OCH nu mina vänner kan ni äntligen tala in meddelande för nu har jag telesvar! WEho.

Igår jobbade jag och det var verkligen kul. Förutom att jag var otroligt bakis, då jag på fredagen hade gone mad och var den FÖRSTA av sällskapet som gick hem, my god. I alla fall så var det väl bra för när jag väntade på att min kära farbror skulle hämta mig så stod jag och ramlade. Ja, jag stod rakt upp och ner och föll handlöst och slog i mina knän :(. Jag som trodde jag var som stabilast i 10 cm klack. Faktiskt. I alla fall så kom jag hem, glömde låsa dörren, la mina linser i linsburken UTAN att hälla på linsvätska och gick och la mig. På morgonen såg linserna ut som små genomskinliga russin.. eh.


Efter jobbet skulle vi äta middag allihop och vi rände runt på stan för att hitta ett någorlunda bra ställe med bord för 10. Vi hade alltså inte bokat nånstans. En lördag kväll. För 10 pers. Så det blev Smaka, men inget fel med det. Jag åt jättegod mat och hade jättetrevligt. Sen var det dock jag som gick först också så jag hängde inte ens med ut. Men med tanke på att jag känner mig otroligt bakis idag (efter ett glas vin), så var det nog en superbra idé.

Så, det var min helg i alla fall.

Thina är effektiv.

Keep cool y'all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0