I'm an assassin

En bra en också. Impulsköpte ett nytt spel i förrgår, Assassin's Creed. Sen dess har jag suttit som klistrad eftersom jag inte haft nåt jobb på g. Det är sjukt snyggt gjort och riktigt kul att spela faktiskt. Dessutom så kan man röra på sig oftast (inte som i andra spel där man står som klistrad när någon snackar med en), så jag brukar agera ut något man kan kalla skådespeleri! Det är väl mitt tjejiga inslag i det hela.. Men jag skäms inte.

image52



Jag måste säga att jag har en liten crush på snubben spelet handlar om. Så jävla snygg och smidig och mystiskt! (Patetiskt)

Kommentarer
Postat av: anna braun

och nu sitter du lika klistrad vid min blogg som vid spelet du köpt ;)

vansinnigt vacker är du, men du har du nog hört innan

2008-03-12 @ 13:21:00
URL: http://sellouts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0