Holy crap

VAFAN! Igår kväll låg jag och tänkte och var så himla nöjd över att jag hade bestämt mig för en morgonpromenad. Jag tänkte ju att det var sååå fint väder med sol och fåglarna som kvittrade och allt. När jag vaknar och tittar ut dock, så SNÖAR DET!! Vad är det för bullshit?? Okej att man hört att det ska snöa till påsk, men först och främst är det nästan en vecka kvar, plus att det ska ju inte va snöstorm för det! Bara lite fjutt blandat med regn typ eller nåt.

Nej för fan vad ska man göra nu? Jo asså man kan ju ha gott samvete och sitta klistrad vid xbox360 idag liksom. Och sen har jag träning ikväll också. Så ja okej jag behöver inte gräma mig än.


Later biatchos

Kommentarer
Postat av: t

JAG HAR BLIVIT MOSTER!!! o nej, det är inte du.. du vet vem :)

2008-03-18 @ 13:47:51
URL: http://www.mittlivsomthina.blogg.se
Postat av: Anonym

ja alla börjar ju nånstans

2008-03-19 @ 16:39:26
URL: http://notanother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0