Hårda bud

Usch jag ska upp imorgon kl 7!! Bara för att åka ut till Saltholmen och ta en jävla färja över och vara utomhus!! Usch. Men jag ska fota och det kan bli kul. Det som känns lite halvfel är att dom sa "klä dig varmt, några av killarna var ute häromdan och det var iskallt". Ja och detta säger dom till en av dom mest frusna personerna jag känner (just nu sitter jag med raggsockor och fleecetröja kan jag ju meddela), och dessutom ska kläder av och på i kylan, så jag vetefan hur detta kommer gå. Men jag är en trooper.

Jag har kommit över detta med att vänta en vecka på att se nästa avsnitt av whatever show man tittar på, så jag streamar på som fan. Förra veckan blev jag supernyfiken på make-oversen på tjejerna i Top Model, så det dröjde inte länge förrän jag fick se dom. Självklart när man sett ett avsnitt och nästa är bara ett klick ifrån så fortsatte jag. Och fortsatte. Nu har jag sett hela säsongen och den som vinner är nejjagbaraskojarjagärpåepisode8. Och det där med gossip girl är long gone, när kommer nästa säsong? Det är lite tråkigare dock, för allt tar slut mycket snabbare. Men jag tror jag lurar mig själv med att jag har för dåligt minne för att vänta en vecka..

Nej men gosh vad tiden går snabbt när man har roligt.. nu måste jag nog sova.

Bye

image39

Kommentarer
Postat av: jules

varifrån streamar du?? va heter sidan?

2008-03-06 @ 14:27:03
URL: http://notanother.blogg.se
Postat av: pablo

typ veoh eller nåt sånt, men sök på gossip girl streaming video så får du leta dig fram. och top model kollar jag helt enkelt på you tube. glhf

2008-03-06 @ 15:50:30
URL: http://lifeaquaticwithmissp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0