Firande

Herreminskapare vad jag är mätt. Syrran fyller 20 imon så det är stormiddag här med hennes små vänner idag. Visste inte att min syrra kunde laga så god mat! Så fint Thina sa att "du sköter dig ju jättebra på veckodagarna" (hon syftade på träning och min nyttiga kosthållning), så ja visst på lördagen får man släppa loss. Så jag tog både en och två gånger. Snart blir det marrängswiss vilket var typ 10 år sen jag åt sist. Ska bli sjukt gott. Man kanske ska slänga in en påse godis på det? Hmm får tänka på det. Lika bra och gå all the way liksom.

Blir nog ingen utgång idag, gårdagen tog nästan kål på mig. Jag vet inte vart mitt spritsinne har tagit vägen faktiskt. Har haft en sprängande huvudvärk hela dagen, och det enda jag gjorde idag var att köpa present till syrran. Det var skitjobbigt.

Ska bli skönt när crowden drar härifrån så kan jag få lite qualitytime med katten typ..? Nä men det blir väl nån go rulle.

ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0