Cravings

för Thina alltså. Hon tog en paus från powernapandet/pluggandet? (hihi) och vi tog oss ääända ner till järntorget. Där stötte vi på mr Burger King och ett ultrakäckt biträde som tidigare jobbat på... MCDONALDS. Branschbyte? Aja, där satt vi och snacka skit och så kommer han med glass till oss! Där rök ju min träning idag.. men Thinas "för"-argument var att det faktiskt bara var 9 gram fett i.. i mcdonalds glass åtminstone.. aja.

Imorgon ska jag äntligen jobba, och det hela dagen. Ska bli skönt att vara sysselsatt och träffa lite folk. Även om det är sjukt kul att spela tv-spel så är det bra att träffa folk då och då, så man inte blir en blek liten tv-nörd (fast det blir inte jag för jag har solat idag).

Det blir nog en tidig kväll idag för nu ska jag dricka mitt te som har lugnande effekter och då kommer väl mina ögon gå igen rätt snart. Fan vad gött.

Later dudes

Kommentarer
Postat av: T

CRAVINGS. Du börjar låta som... Haha. Men söt ändå. Fatta att jag är helt sjukt mätt nu, men det var skönt att komma ut lite. Pluspoäng för gratisglassen! Hörs imorgon då, puss puss

2008-03-12 @ 23:12:55
URL: http://www.mittlivsomthina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0