Push

blev jag inbjuden till idag, men det är ingen som vill följa med! Eller, jag har faktiskt bara kollat med en.. så jag gör mycket väsen för ingenting. Plus att kvällen är ung och man vet aldrig vad som händer. I vilket fall som helst så ska jag jobba imorgon kl 10 så jag ska ändå ta det relativt lugnt.

Sen ska typ halva av alla dom jag känner till the eye ikväll för att det är 2-årsdag eller nåt sånt. Det är ju kul att man får möjligheten att följa med..nawt, för jag kommer inte in.. :S och DÄR var det sagt och nu kan jag skämmas öppet!


gaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Kommentarer
Postat av: t

vi får ta det en annan dag!! luckan på söndag?? JAAAAAAAAAAAA, bra, då är det bestämt.

2008-02-08 @ 22:06:13
URL: http://www.mittlivsomthina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0