HEJ, det var längesen!

I'm sorry I'm sorry, har verkligen inte tänkt på att blogga, men när jag loggar in då och då så ser jag det numret 4 på statistiken av besökare och tänker att attans nu behöver dom en update kanske. För mitt liv är ju så intressant. Ehm, ja sen sist så har det väl hunnit bli finfint väder och sedan även kasst igen. Nu får vi väl se om det blir snö till helgen dessutom. Jag har även hunnit klippa sönder och sy ihop ett par byxor, testat på bodycombat vilket har gett mig världens träningsvärk i alla muskler jag inte ens visste fanns. Sen har jag knäckt (?) min handled. Så mycket intressant alltså. Jag tror jag har dammsugit mitt rum nån dag också.. Inte helt hundra dock, men vi säger så.

Ja, eftersom jag inte har någon superhäftig nisch på min blogg så vet jag inte vad jag ska skriva om. (Utdrag blondinbella? JA jag skäms över att säga att jag läser den, men jag läser även Kenzas med flera med flera. Alla är totalt ointressanta, men det är även jag så det duger väl för mig). Eller ja, jag kan ju utveckla. Blondinbella är en sån som är så "viktig", och är med i en massa "viktiga" tv-program och tidningar, men ärligt talat så har jag inte förstått vad hennes "nisch" är. (och ni får jättegärna göra såna där töntiga pauser vid mina situationstecken, för det gör jag när jag läser det och det är så det ska vara). Det enda hon skriver om är alla dessa "viktiga" tv-program och tidningar som hon medverkar i ("missa inte tv8 kl 22 ikväll!!!!!!!!" typ så), men hur kom hon dit? Jag har ju inte läst så långt bak i tiden förutom hennes första inlägg där jag inte ens orkar skriva ner vad jag tycker om det, men nu när hon väl är "där" så har jag fortfarande inte förstått vad hon gör :S. Om ni vet får ni gärna berätta för mig. Jag vet dock att hon tränar på SATS och har en pojkvän som heter Nils. Jag tränar på Sportlife och har en katt som heter Sigge... får jag vara med i debatt? Snällarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0